Asiakaspalvelumme palvelee myös kesällä, käytössäsi on eri kanavat tarpeen mukaan. Fleet Innovation applikaatio auttaa 24/7 tyyppisesti. Jos et ole ladannut appia vielä, tee se nyt.
Appin kautta löydät tarpeellista tietoa autostasi, saat palveluohjeita ja sopimustietoja, joista voi olla apua varsinkin yllättävissä tilanteissa esimerkiksi autorikon sattuessa.
Fleetin asiakaspalvelu palvelee
Sähköpostilla palvelemme sinua osoitteessa info@fleet.fi, jossa tiimimme ottaa asiasi haltuun pikimmiten. Info-sähköpostin kautta asiointi on paras keino saada palvelua, jos tilanteesi ei ole kiireinen eikä vaadi välitöntä toimintaa.
Puhelinpalvelumme palvelee sinua klo 9-15 välisenä aikana numerossa 09 6898 8460.
Pelti- ja tuulilasikorjaukset 24/7
Jos autoosi tulee peltivahinko tai tuulilasi rikkoutuu, ole yhteydessä suoraan kumppaniimme Autoklinikalla. He ottavat tilanteen haltuun ja kertovat toimintaohjeita. Autosi noudetaan tarvittaessa korjaukseen ja saat sijaisautonkin järjestymään sitä kautta. Autoklinikan puhelinnumero 020 773 7437 palvelee sinua 24/7 tyyppisesti. Kerro autosi olevan Fleet Innovationin hallinnoinnissa, niin laskutus ja muut asiat sujuvat hyvin.
Äkillinen avuntarve auton rikkoutuessa
Jos autosi rikkoutuu ja jättää tielle, ole yhteydessä ensisijassa autosi tiepalvelunumeroon. Mikäli autosi huoltokirjassa ei ole numeroa tai ”hätänappia” katossa, kurkkaa googlesta. Merkkikohtainen tiepalvelu järjestää palvelun ja sijaisauton ja vältyt ylimääräisiltä kustannuksilta. Jos autossasi ei ole takuuta tai merkkikohtaista tiepalvelua saatavilla, voit Falckin tiepalvelusta saada kiireapua.
Yhteystietoja ja numeroita on löydettävissä myös tästä osoitteesta.
Sähköistämällä sopimuksia sujuvoitamme asiakaspalvelua ja pääsemme sijaintipaikasta riippumattomaan toimintaan
Asiakasprosessien sujuvoittamisen työ etenee nyt digitalisoinnilla. Jatkossa voimme suorittaa auton hankintaan liittyviä prosesseja sijaintipaikkavapaasti, nopeasti sekä niin, että asiat taltioituvat ja kulkevat sähköisesti.
Tähän liittyen Fleet Innovationin hallinnointisopimukset päivitetään sähköisiksi ja prokuran haltija tulee saamaan sähköisen allekirjoituspyynnön, jossa uudelleen allekirjoitetaan paperinen sopimus. Tämä koskee siis allekirjoitusoikeuden haltijoita.
Toivomme teiltä allekirjoitusta noin viikon kuluessa sähköisen allekirjoituspyynnön saapumisesta ja annamme mielellämme lisätietoja asiaan. Sopimuksista on nyt 80 % saatu sähköistettyä, joten vielä prosessi jatkuu.
Lahjoitimme – sen myötä kiitos asiakkuudesta!
Kiitos yhteistyöstä ja matkasta kanssamme. Olemme vuodenaikojen eri juhlahetkien kynnyksellä halunneet auttaa heikommassa asemassa olevia. Teimme kesälahjoituksen Kirkon ulkomaanavun kautta kehitysmaiden hätää kärsivien auttamiseksi ja koronavirustilanteen ehkäisemiseksi. Tästä lisää.
Hyvää kesän aikaa Fleetin väen puolesta!